Pooddychaj mazurskim powietrzem w Ostródzie

Informacje wprost z tawerny

Wyjazd na wakacje z dziećmi to spore wyzwanie, dlatego długo zastanawialiśmy się nad celem naszej tegorocznej eskapady. Góry objeżdżone wzdłuż i wszerz, morze też kilka razy znalazło się już na letnim rozkładzie jazdy. Tym razem więc postawiliśmy na Mazury, a konkretnie na Ostródę. Będzie trochę jak w górach i trochę jak nad morzem.

Wiele atrakcji znajdziecie w Ostródzie

ostróda hotelMiasto leży nad jeziorem, więc kontakt z wodą gwarantowany. W okolicy jest też trochę lasów, co z kolei przywołuje wspomnienia z górskich wypraw. Zacznijmy jednak od noclegu. Baza jest spora. Jeśli celem waszej wyprawy stała się ostróda hotel albo inne miejsce noclegowe znajdziecie bez kłopotu. O ile odpowiednio wcześnie zatroszczycie się o rezerwację. Znaleźliśmy przyjemny hotel w fajnej okolicy. Jako że jechaliśmy rodzinnie, to najsensowniejszy był wybór pokoju typu studio. Bez problemów się pomieściliśmy, a dla młodszego dziecka udało się na miejscu pożyczyć łóżeczko turystyczne. Hotel oferuje mnóstwo dodatkowych atrakcji. Przede wszystkim jest sala zabaw dla dzieciaków, a przynajmniej raz w tygodniu odbywają się zajęcia z animatorami. Maluchy naprawdę świetnie się bawiły,  a my mieliśmy trochę czasu dla siebie. Nawet z pralni można skorzystać, co w przypadku dzieci jest niezwykle istotne. Nie mówię o tak prozaicznych i oczywistych rzeczach, jak parking czy pokoje dla niepalących. Na miejscu znalazła się również strefa relaksu, czyli spa. To oczywiście tylko punkt wyjścia, ponieważ najważniejszy był kontakt z naturą i ostródzkimi atrakcjami. Spacer po molo na jeziorze, wokół którego znajdziecie coś do zjedzenia czy wypicia i gdzie często odbywają się koncerty, festiwale albo przeglądy. Jest też oczywiście możliwość relaksu na plaży, podziwiania multimedialnych fontann. A może krótki rejs czy zwiedzanie zamku?! Na nudę z pewnością nie bedziecie narzekać.

Okazuje się, że można. Fakt, trochę obawialiśmy się, jak będzie wyglądał ten wyjazd w towarzystwie dzieci. Okazało się jednak, iż strach ma wielkie oczy. Każdy znalazł coś dla siebie, a kluczem okazał się nocleg  – wygodny , z dodatkowymi udogodnieniami, w bliskiej odległości atrakcji. Skorzystaliśmy nie tylko z uroków jeziora, ale również lasu. Spacer i wycieczka rowerowa świetnie dopełniły nasz czas urlopu.