Transport busem z Girony w wakacje

Informacje wprost z tawerny

Od wielu lat marzyłam o tym, by odwiedzić stolicę Katalonii. Jest to jeden z najpiękniejszych regionów Hiszpanii, który co roku jest chętnie odwiedzany przez turystów. Trudno się dziwić. Wraz z moim mężem Romanem wróciliśmy z tych wakacji bogatsi o wspaniałe wspomnienia, jakie zdobyliśmy w trakcie zwiedzania Katalonii.

Udana podróż z Girony busem

girona airport busNasza wymarzona podróż rozpoczęła się w Gironie. To tutaj znajduje się lotnisko, które obsługuje wiele połączeń z Polski. Mam to szczęście, że mój przedsiębiorczy mąż Roman ma szósty zmysł, jeśli chodzi o tanie bilety lotnicze i dzięki temu nasza podróż nie wydrenowała rodzinnego budżetu. Najwygodniejszą opcją, żeby dostać się z Girony do Barcelony, jest kupno biletów na autobus, który odjeżdża spod lotniska. Girona airport bus oferuje komfortowe przejazdy, z których ochoczo wraz z Romanem skorzystaliśmy. Gdy wylądowaliśmy, otrzymaliśmy telefon od pracownika, który poinformował nas o miejscu, w którym czeka. Gdy wsiedliśmy do busa, obydwoje byliśmy zaskoczeni wysokim standardem ich wykończenia. W środku było bardzo czysto, schludnie i pachnąco. W trakcie przejazdu nie mogliśmy narzekać. Kierowca prowadził auto pewnie, zgodnie z przepisami. Dzięki temu podróż minęła w niezwykle przyjemnej atmosferze. Przejazd był wspaniałym preludium do naszego urlopu. Zdecydowaliśmy się również, że będziemy wracać z tym samym przewoźnikiem. W obydwie strony zapewniono nam odbiór z konkretnego miejsca, co było niezwykle wygodne.

Wiele osób boi się ruszyć w świat i odkryć inne kultury. Jednak mój Roman zawsze namawia mnie do podróżowania i znajduje najlepsze miejsca zakwaterowania oraz transport. Dzięki autobusowi z Girony do Barcelony jechało się niezwykle wygodnie i nie musieliśmy martwić się o to, jak uda nam się dojechać na miejsce noclegu.